Gostilna, foto:Had.si |
" -Ne pusti gosta čakati. Ok, razumem, gneča je. Ampak vzame ti minuto, da obletaš vse mize in gostom rečeš: Dober dan. Se opravičujem, malo mamo gneče, bo za počakat. Ne pusti me čakat 5+ min. Toliko že počakam, če vidim, da je gneča.
- Glasen in nasmejan lep pozdrav. O, dober dan tudi vam. Pozdrav in nasmeh sta ključ do uspeha in sreče strank. Nič ne razveseli človeka bolj, kot topli, nasmejani, prijazni ljudje. Mogoče je to tako osnovna stvar, da se nekateri sprašujete, zakaj sploh omenjam. Žal, ne pozdravijo vsi, sploh, če vidijo, da si študent. V blagajno ponudnika pa steče kar cca. enako denarja, ne glede na to s kakšnim statusom pomažem krožnik. "
Več na Simonagobec.blog.siol.net>>
Ni komentarjev:
Objavite komentar